Szkolenie dla bibliotekarzy oraz nauczycieli pracujących z dziećmi i młodzieżą
2023-04-11
sala seminaryjna ChBP (ul. Partyzantów 40))

Chełmska Biblioteka Publiczna zaprasza na bezpłatne szkolenie dla bibliotekarzy oraz nauczycieli pracujących z dziećmi i młodzieżą.
Celem szkolenia jest kształcenie kompetencji w zakresie nauki programowania. Zaprezentowane zostaną wybrane pomoce do nauki programowania, w tym również bez użycia komputera oraz pokazujące dobre praktyki edukacyjne dotyczące realizacji treści z nauki programowania. Podczas 6-godzinnego spotkania uczestnicy poznają możliwości płytki mechatronicznej Makey, Makey, płytek micro:bit, robotów edukacyjnych Dash, Photon, Maqueen, programowanych w języku Phyton; poznają nowe możliwości Scratch Jr, Scratch 3.0 oraz sztucznej inteligencji. Ponadto za pomocą maty wprowadzone zostaną algorytmy oraz myślenie problemowe czy podstawy modelowania 3d w oprogramowaniu Tinkercad. Szkolenie zostanie zakończone certyfikatem.

Spotkanie zostanie przeprowadzone przez trenera Stowarzyszenia Cyfrowy Dialog – Michała Wróbla w dniu 11 kwietnia 2023 r. o godz. 9.00 w sali seminaryjnej ChBP, ul. Partyzantów 40. Liczba miejsc jest ograniczona. Prosimy o rejestrację telefoniczną w godz. 7.30-15.30 pod nr 82 564 26 55 (Transgraniczne Centrum Edukacji Ekonomiczno-Społecznej ChBP).

Michał Wróbel doskonale odnajduje się jako nauczyciel programowania na każdym etapie edukacyjnym. Ukończył Akademię Zarządzania IT Administracji Publicznej na kierunku informatyka o specjalności Systemy Zarządzania na wydziale zarządzania Politechniki Warszawskiej. Posiada certyfikat Certified Cybersecurity Professional: Fundamentals (CCPF). Ma za sobą szkolenia z programowania i robotyki, Greenfoot oraz szkolenie metodyczne z zakresu języka angielskiego.
Kluby Młodego Programisty to działanie realizowane przez Stowarzyszenie Cyfrowy Dialog na zlecenie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w ramach projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne”, realizowanego w partnerstwie z Naukową i Akademicką Siecią Komputerową – Państwowym Instytutem Badawczym (NASK) oraz Centrum Nauki Kopernik (CNK). Projekt jest dofinansowany z działania 3.4 Programu Operacyjnego Polska cyfrowa na lata 2014-2020 (POPC).